Verden går videre – vi ber alle laste opp ny app – Rubic Connect (kan slette Laget Mitt) – Vi vet at ingen liker forandring, men dette blir enklere når man bare får stokket bruken.
Nå trenger du kun EN innlogging –
Les her – se om det hjelper på bruken 🙂
Problemstilling: Jeg ser ikke øktene til barna
Dette kan ha flere årsaker:
- Det er ikke lagt inn økter enda for uken av oppmenn/trenere.
- Du som logger deg inn er registrert som foresatt til det ene av barna dine, men ikke det andre.
- Du som er pålogget/sjekker har logget deg inn med profilen til ett av barna dine, da kan du ikke se noe som gjelder det andre barnet (barn ser ikke andre barn).
Det spiller her ingen rolle om du er registrert med samme e-postadresse. Det må være en familierelasjon. Vi anbefaler at du som voksen lager deg en bruker, om du ikke alt har det. Derfra kobler du til egne barn som barn og evt partner som øvrig familie. Du blir ikke medlem av LYN SKI selv om du lager deg en bruker i Rubic.
Du kan lage deg en bruker i appen Connect. Der kan du også koble familierelasjoner. Butter det på, bistår vi, send mail: post@lynski.no.
Hvem er du logget inn som:
Du ser hvem du er logget inn som øverst til venstre i hovedmenyen. Om du trykker «profil» vil du også se egne barn nederst på skjermbildet som dukker opp.